fredag 18 februari 2011

sista dagen- bara början

idag var sista dagen jag och guro arbetade tillsammans. vi började samtidigt i oktober 2009 och har hängt ihop sedan dess. så många galna kundmöten, alla långa promenader till och från jobbet. gud vad jag kommer sakna dig! men jag har alltid vetat att det inte var för evigt, försökt njuta av varje stund. likt förbannat är det lika sorgligt idag. missförstå mig inte, jag tycker att du gör helt rätt i att lämna och jag vet att vi kommer hänga ihop i framtiden också. vi har ju precis börjat med bloggen?! modiga guro, detta är bara början på något mycket bra. det vet jag.




kan inte låta bli att vara lite sentimental... ett av mina starkaste minnen från tiden tillsammans på detta arbete är bonusresan till Palma i höstas. värmer lite extra en sådan kall vinterdag som denna att tänka tillbaka på.










kärlek!



/karin

1 kommentar:

  1. FINA NI! Tiden kommer bara att svischa förbi, så kan ni snart hänga varje dag igen. Sötisar.

    puss sarah

    SvaraRadera